Oska E-ticaret
Ana sayfa Site Haritasi İletişim

 

Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

 

 

ok ÜYELİK

ok GİZLİLİK VE GÜVENLİK POLİTİKASI

ok SİPARİŞ VE TESLİMAT

ok GARANTİ VE İADE ŞARTLARI

ok BİZİ ARAYABİLİRSİNİZ

 

 

ÜYELİK


 

MaliyetBul’da alışveriş yapabilmek için üyelik gerekli mi?

 

Evet. Eğer isterseniz "Üye Ol" butonunu tıklayıp formu eksiksiz doldurarak üye olabilirsiniz.

 

MaliyetBul’a üye olmak ücretli mi?

 

Sitemize üye olmak ücretsizdir.

 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

 

Şifrenizi unuttuysanız, ana sayfada bulunan " Üye Girişi " linkine girerek açılan sayfada "Şifremi Unuttum " butonundan yararlanın.

 

 

GİZLİLİK ve GÜVENLİK POLİTİKASI


 

MaliyetBul’dan alışveriş yapmak ne kadar güvenli?

 

Sitemizden alışveriş yapan kredi kartı sahiplerinin güvenliği ilk planda tutulmaktadır. T. İş Bankası’nın sanal pos hizmetinden yararlanılmaktadır. Böylece tüm güvenlik hizmetleri bankanın sistemlerinden alınmaktadır.

Kartla ilgili hiçbir bilgi site tarafından kaydedilmediğinden, üçüncü şahısların herhangi bir koşulda bu bilgileri ele geçirmesi mümkün değildir.

 

 

SİPARİŞ VE TESLİMAT


 

MaliyetBul’dan nasıl sipariş verebilirim?

 

Sitemize üye olarak sipariş verebilirsiniz.

 

Üye olarak sipariş vermek istediğiniz zaman;

 

  • Almayı istediğiniz ürünü/ürünleri “Sepete At“ butonunu kullanarak sepetinize ekleyin.
  • Sepetim alanında bulunan “Satın Al” düğmesini tıklatıp işlemi başlatın.
  • İstenen bilgileri yazıp “Devam” butonuna basınız,
  • “Sipariş Onayı“ sayfasında bilgilerinizi kontrol ederek “Onay“ butonuna bastığınız zaman size bir sipariş numarası verilecektir. İşlemlerinizi bu sipariş numarası ile takip etmenizi rica ederiz.

 

Siparişimin işleme konulduğunu nasıl anlayacağım?

 

”Onay” butonuna bastığınızda size siparişinizin sistemimize ulaştığına dair bir e-posta yollanır. Kredi kartınız ile sipariş vermeniz durumunda gerekli kredi kartı kontrolleri yapıldıktan sonra siparişiniz işleme konulur. Onay süresi kullanılan kredi kartına ve siparişin büyüklüğüne göre 1 – 5 iş günü arasını alabilecek bir süreçtir. Havale ile verilen siparişlerde ise ilgili eşleşme yapıldıktan sonra siparişiniz işleme konur.

 

Promosyon Kodu ne demektir?

 

MaliyetBul üyelerine belirli kampanya dönemlerinde, alışverişlerinde kullanıldığında indirim sağlayan özel bir koddur. Bu kod “Promosyon Kodunuz” bölümüne girildiği takdirde koda özel ürün ya da siparişlerde indirim sağlayacaktır.

 

Promosyon Kodunu nasıl kullanabilirim?

 

Promosyon kodunu kullanabilmeniz için üyelik bilgileriniz ile giriş yaparak, istediğiniz ürün ya da ürünleri “ Sepete At” yapmanız gerekmektedir. “Promosyon Kodu” bölümüne ilgili promosyon kodunuzu büyük harflerle yazıp, sonra yanında bulunan “Ekle” işaretine tıklanması yeterli olacaktır. Eğer bu işlemden sonra indirimi göremezseniz “Yenile“ tuşuna basmanız gerekmektedir.

 

Siparişinizi tamamlamadan önce promosyon kodunuzu kullanmaktan vazgeçerseniz promosyon kutucuğu bölümünde yer alan (-) sil tuşuna basarak işlemi hafızadan iptal edebilirsiniz.

 

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

 

MaliyetBul’dan vermiş olduğunuz siparişler Yurtiçi Kargo ve PTT Kargo ile belirtmiş olduğunuz adrese teslim edilmektedir.

 

Yurtiçi Kargo’nun ilgili şube / acente bilgilerine http://www.yurticikargo.com/enyakin_sube.asp linkinden ulaşabilirsiniz.

 

Başka kargo ile gönderebilir misiniz?

 

Bütün gönderimlerimiz Yurtiçi Kargo ve PTT Kargo ile yapılmakta olup, diğer kargo şirketleri ile gönderimimiz bulunmamaktadır. Türkiye sınırları içinde istenen her yere ürün teslimatımız bulunmaktadır.

 

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

 

Sitemizden almak istediğiniz ürünleri kredi kartı (Visa, MasterCard) ya da banka havalesi ile ödeyebilirsiniz. Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır. Ödemeli gönderi yöntemi kabul edilmemektedir.

 

Teslimat sırasında ödeme yapabilir miyiz?

 

MaliyetBul’a verdiğiniz siparişlerde ödemeyi teslimat sırasında yapmanız mümkün değildir. Ayrıca, kargo ücretleri de Oska tarafından ödendiğinden kargo firmasına herhangi bir ödeme yapmanız gerekmemektedir. Ürün teslimatında sizden herhangi bir ödeme istenirse hiçbir şekilde ödeme yapmayınız ve paketi teslim almayınız.

 

Fiyatlarınıza KDV dâhil mi?

 

Online alışveriş sitemizde gördüğünüz tüm ürün fiyatlarına o ürün için geçerli olan resmi oranda KDV dâhildir. Ancak, ürünlere ait KDV hariç fiyatları ve KDV dâhil fiyatlarını da ayrıca görebilirsiniz.

 

Yaptığımız alışverişlerde taksit imkânı var mı?

 

Anlaşmalı olduğumuz Maximum kredi kartları ile taksitlendirme yaparak alışveriş yapabilirsiniz.

 

Kredi kartı ile yaptığım alışverişimde siparişim onaylanmadı, bu neden olabilir?

 

Siparişiniz sırasında kredi kartınızın onaylanmamasının birçok sebebi olabilir. Bu nedenlerden bazıları;

 

  • Kredi kartı numaranızı hatalı girmeniz,
  • Kredi kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
  • Kredi kartı limitinizin alışveriş için yetersiz olması,
  • Kullandığınız ek kartın ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
  • Kartı düzenleyen banka ile geçici bağlantı sorunları yaşanması,
  • Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
  • Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması olabilir.
  • Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız bankanızın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

 

Kredi kartı ile yapmış olduğunuz alışverişlerde, bazı durumlarda güvenliğiniz için kartınızın ve kimliğinizin fotokopisinin tarafımıza gönderilmesini isteyebiliriz.

 

Havale ile nasıl sipariş verebilirim?

 

Siparişinizi havale ile vermek isterseniz, ödeme seçeneklerinde havale butonunu tıklamanız yeterli olacaktır. Siparişinizi tamamladıktan sonra tutarı aşağıda belirtilen hesaplardan birine yatırın. Ürününüzün bir an önce elinize geçmesini istiyorsanız dekontun üzerine sipariş numaranızı yazarak (312) 472 87 37 nolu faksa gönderebilirsiniz.

 

İnteraktif bankacılık yolu ile yaptığınız havale işlemlerinizde ise dekontunuzu bilgi@maliyetbul.com adresine e-posta ile gönderebilirsiniz.

 

3 gün içinde hesaba yansımayan havale lere ait siparişler geçersiz sayılacaktır.

 

Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır.

 

Havale yapılacak banka hesap numaralarımız;

 

İş Bankası Kızılay Şubesi, Şube Kodu: 4214 Hesap No: 966740, IBAN: TR890006400000142140966740

Şekerbank Kızılay Şubesi, Şube Kodu: 126, Hesap No: 3202669-2, IBAN: TR050005901260511032026692

Posta Çeki Hesabı, 1019010

 

Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?

 

MaliyetBul’dan üye olarak vermiş olduğunuz tüm siparişleriniz, Türkiye'nin her yerine kargo bedeli alınmadan teslim edilir.

 

Fatura ve teslimat adreslerim farklı olabilir mi?

 

Fatura ve teslimat adresi olarak siparişlerinizde farklı adresler verebilirsiniz. Fatura adresi ve teslimat adresi değişikliklerinizi alışverişinizi yaparken “Fatura Bilgileri“ ve “Kargo Bilgileri“ bölümlerinde yapabilir veya kayıtlı olan adreslerinizden istediğinizi seçebilirsiniz.

 

Fatura ve teslimat adresi farklılığında, fatura daha sonra sizin belirtmiş olduğunuz fatura adresinize posta ile gönderilir.

 

Siparişim elime ne zaman ulaşır?

 

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişler banka onayını takiben ortalama 3 iş günü içinde kargoya verilecektir. Gerçekleştirmiş olduğunuz alışverişler teslimat adresinin Ankara’ya olan uzaklığına göre 1-3 gün içinde kargo şirketi tarafından teslim edilir. Cuma günü saat 15:00'den sonra verdiğiniz tüm siparişler sonraki Pazartesi günü işleme alınacaktır. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo teslimatı yapılmamaktadır. Resmi tatil günlerinde vermiş olduğunuz siparişiniz, ilk iş günü işleme alınarak banka onayını takip eden 3 iş günü içinde kargoya verilecektir.

 

Verdiğiniz siparişlerde tedarikçi firmaların stoklarında nadiren de olsa bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler ve teminlerde sorunlar yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan size ulaşılarak ürünün elinize geç ulaşacağı veya temin edilemeyeceği konusunda bilgi verilecektir. Temin edilemeyen ürünler söz konusu olduğunda siparişiniz iptal edilecektir.

 

Satın aldığım ürün hasarlı veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?

 

Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Ürün hasarlı çıktığında kargo görevlisine hasarlı ürün tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Ayrıca, herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz.

 

Bunun dışında elektronik ürünlerde çıkacak arızalarda ilk önce teknik servisten yardım alınmalıdır. Eğer teknik servis bilgisi gelen ürünün içinde bulunmuyorsa bizi aramanız durumunda size yardımcı olunacaktır.

 

Siparişim elime ulaşmazsa ne yapmalıyım?

 

Siparişiniz belirtilen süre içinde elinize ulaşmazsa bilgi@maliyetbul.com’a e-posta gönderebilir ya da iş günleri 09:00 - 17:30 saatleri arasında 444 67 52 no' lu telefonu arayarak siparişiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

Ürün hatalı geldi, ne yapmam gerekiyor?

 

Eğer istediğiniz ürün ile irsaliyede yazılı ürün aynı teslim edilen ürün farklı ise; irsaliye ve fatura ile birlikte iade nedeninizi belirten bir yazı ekinde ödemeli olarak paketi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

 

Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerimizi arayarak konu hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

Ürünü beğenmedim ne yapmam gerekiyor?

 

Bu durumda aşağıda belirtilen hususlara uygun olarak kargo bedeli müşteriye ait olmak üzere ürünü iade edebilirsiniz.

 

  • Ürünü teslim aldıktan sonraki 7 gün içinde iade edilmesi,
  • Ürünün orijinal kutusunun yırtılmamış, zarar verilmemiş olması,
  • Ürünün kullanılmamış olması,
  • Ürün teslim alındıktan sonra bize iade edileceği güne kadar herhangi bir şekilde zarar görmemiş olması.

 

Siparişlerim eksik geldi, ne zaman gelir, neden eksik geldi?

 

Bu durumda 444 67 52 no'lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak gelmeyen ürününüz hakkında bilgi alabilir veya bilgi@maliyetbul.com’a e-posta atabilirsiniz.

 

Yapılan inceleme sonucunda tarafınıza bilgi verilecek ve eksik geldiği tespit edilen ürün tarafınıza gönderilecektir.

 

Siparişim doğru ancak adedi eksik geldi, ne yapmalıyım?

 

Bu durumda 444 67 52 no'lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak gelmeyen ürününüz hakkında bilgi alabilir veya bilgi@maliyetbul.com’a e-posta atabilirsiniz.

 

Yapılan inceleme sonucunda tarafınıza bilgi verilecek ve eksik geldiği tespit edilen ürün tarafınıza gönderilecektir.

 

GARANTİ VE İADE ŞARTLARI


 

Gelen ürünü iade etmek istersem ne yapmalıyım?

 

Verdiğiniz siparişle ilgili bir sorununuz olduğunda ürünü müşteri hizmetlerimizden onay aldıktan sonra geri iade edebilirsiniz.

 

İade etmek istediğiniz ürünü siparişinizin size ulaştığı tarihten itibaren tüketici kanununa göre 7 gün içerisinde tahrip etmeden, yıpratmadan, ürüne ve orijinal kutusuna zarar gelmeyecek şekilde, eksiksiz olarak irsaliye ve faturası ile birlikte iade nedeninizi belirten bir yazı ile adresimize gönderebilirsiniz.

 

Ürünün elimize ulaşmasından itibaren ürün bedeli kredi kartınıza veya havale yapılmasını istediğiniz hesap numarasına iade edilecektir. Ürün bedelinin kartınıza yansıması ile ilgili bir problem yaşarsanız ilgili bankanızın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmenizi rica ederiz.

 

Sitenizden vermiş olduğum siparişi iptal ettirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

 

Öncelikle siparişinizi iptal ettirmek istediğinizi bize yazılı olarak bildirmeniz gerekmektedir. Yazılı gelen talep üzerine sipariş iptal edilerek ürün bedeli hesabınıza yansıtılacaktır.

 

Kredi kartı ile yapmış olduğum siparişi iptal edersem ürün bedeli ne zaman hesabıma geçer?

 

Siparişiniz iptal edildikten sonra para iadesi işlemi ilgili birimimiz tarafından yapılacak olup, hesabınıza en kısa zamanda yansıyacaktır.

 

Ancak, bankaların hesaplara aktarım tarihleri farklı olduğundan hesabınıza ne zaman yansıyacağı konusunda ilgili bankanızın müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz.

 

Havale ile verdiğim siparişi iptal edersem ürün bedeli hesabıma ne zaman geçer?

 

Siparişiniz iptal edildikten sonra bize bildireceğiniz hesap numarasına ürün bedeli ilgili birimimiz tarafından hemen yansıtılacaktır.

 

Genel iade şartlarına göre farklı özellikler içeren ürün tiplerinin iade koşulları nelerdir?

 

Yazılım Paket Programları

 

Ürünün arızalı olması dışında ambalajı açılmış ürünlerin hiçbir şekilde iadesi kabul edilmemektedir.

 

Webden Abone Olunarak Kullanılan Programlar

 

Bu sayfalarda kullanıcılar için ücretsiz bir DENEME bölümü bulunmaktadır. Bu bölüm ürünün ne olduğu, sunulan hizmetin hangi bileşenlerden oluştuğu ve sistemin işleyişi hakkında kullanıcının bilgi sahibi olması için açılmıştır. Ürün’den e-paket satın almaya karar vermiş olan kullanıcılar; DENEME bölümünü kullanmış, sunulan hizmeti ve bu hizmeti oluşturan bileşenlerin ne olduğunu anlamış ve bu ürünü beğenmiş demektir. Bu tür ürünlerden yapılan satın alma işi tamamen kullanıcının bilinci dâhilinde gerçekleşen bir eylemdir. Bu nedenle satın alınan paketlerin iadesi söz konusu değildir.

 

Kitap, CD gibi İçerik Yayınları

 

Bu tür ürünler kopyalanarak çoğaltılabildikleri için iadesi söz konusu değildir.

 

BİZİ ARAYABİLİRSİNİZ


Oska Bilgisayar Sistemleri Yazılım, Donanım Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Sitemizde satılan ürünler hakkında bilgi almak, varsa sorunlarınızı ve önerilerinizi iletmek için 444 67 52 numaralı telefonlardan hafta içi her gün 09:00 / 17:30 saatleri arası bizi arayabilir veya bilgi@maliyetbul.com’a e-posta atabilirsiniz.

 

Başa Dön